Σελίδες

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

ROCK Νοσταλγιες 2

Καταρχήν να ευχηθώ τα καλύτερα σε όλους και γρήγορα γιατί έχει πέσει η διάθεση στα μπλογγοσπιτακια τελευταία και όχι μόνο.
Οι συζητήσεις καθημερινά παντού μονοπωλούνται από τα προβλήματα όλων μας και δικαιολογημένα.
Κάπου διάβασα μια παροιμία που δεν την είχα ακούσει ποτέ.
Όταν η φτώχεια χτυπάει την πόρτα
ο έρωτας φεύγει από το παράθυρο
Θα συμφωνήσω δυστυχώς

Θα ευχηθώ σε όλους να έχουν μια καλή Ζωή με τους ανθρώπους που αγαπάνε και αυτούς που θα έρθουν.

Είχα υποσχεθεί στον φιλο άσσος να βάλουμε και λίγο από scorpions. Με λιγο αερακι μπορουν να αλαξουν πολλα. 
ΚΑΛΗΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

4 σχόλια:

Levina είπε...

kαι εσύ να είσαι πάντα καλά
παγωτοξωτικό μου,
πολλά φιλιά καλέ μου
Καλό σου Βράδυ.

Lyriel Bee είπε...

Νοσταλγικά κομμάτια.. καλά τα είπες Παναγιώτη μου, πολύ στεναχωριέμαι και πικραίνομαι, πρέπει όμως να αντεπεξέλθουμε. σε φιλώ γλυκά!
Α! δεν το πήρες πρέφα οτι πήρες βραβειάκι έ? έλα να το τσακώσεις αν θες!

Παναγιώτης είπε...

Καλημερα μαγισσουλα μου
Παω στο σπιτακι σου για αναγνωση θα τα πουμε εκει

Φιλια ομορφη μου

Παναγιώτης είπε...

Φυσικα και θα αντεπεξελθουμε αλοστε
μην ξεχνας οτι... ειμαστε Ελληνες

Σε ευχαριστωωωωωωωωω παω αμεσος

Φιλιαααααααα