Σελίδες

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Το ενιωσες ποτε;

Ήσουν παντα ερωτευμένος μαζί της
Δεν την ήξερες...
Δεν την είχες δει...
αλλά την έψαχνες...
την έψαχνες ανάμεσα στις τόσες...
ήξερες οτι υπάρχει, ήσουν σίγουρος οτι είναι κάπου εκεί έξω...

Και μετα;

Μετά; χαχαχα μετά φίλε μου την συνάντησα κάπου εκεί έξω τυχαία
Την ενιωσα...
Και ήταν απίστευτο...
απίστευτα χρονια...
μαγικά...

Πέρασαν ομως γρήγορα

Γιατί τελείωσαν;

Γιατί έτσι είναι...
δεν υπάρχει για πάντα...
ήρθε μόνο για να μου πει ότι υπάρχει...
και ότι μπορώ να συνεχίσω να είμαι ερωτευμένος μαζί της...
και είμαι...
και ψάχνω να την ξανά βρω...

Γιατί δεν ξέρεις που είναι; Που μένει;

χαχαχα Φίλε μου δεν νομίζω να ξέρει κανένας που μένει η...

ΑΓΑΠΗ


Καλημέρα σε όλους και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα

16 σχόλια:

Lyriel Bee είπε...

εγώ ξέρω που μένει!! να σου πω? μέσα στην καρδούλα σου :)
Φιλάκια καλή βδομάδα **

Levina είπε...

καλημέρα παγωτοξωτικό μου...
θα ψάξουμε μαζί να την βρούμε, τι στο καλό έχουμε μαγικές σφαίρες, ξόρκια, βοτάνια !!!
χαχαχα
οχι
θα την βρεις μόνος σου
όταν περάσεις απ έξω απο το ΄΄σπίτι΄΄ της θα ανάψει μια φωτεινή επιγραφή που θα γράφει...
ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑΑΑΑΑΑ...
και θα αρχίσει και η καρδιά να
σπαρταρά, θα τρέχει και ο ιδρώτας ποτάμι, θα χάσεις και τα λόγια σου...άσε δράμα!! χαχαχα

πάλι σε πειράζω
φιλάκια
να έχεις μια όμορφη και ηλιόλουστη μέρα!

Ανώνυμος είπε...

Παναγιώτη μου..τι τρυφερή αναάρτηση..

καλη συνεχεια ..με φιλια που ποτε δεν σταματουν να γυρευουν....

καποιες φορες ομως ουτε αυτο ειναι καλο.....

Παναγιώτης είπε...

Καλημερα Lyriel
Η απαντιση σου μου θυμησε την αναρτιση σου με τον τσιγκανο και το
κουτι του

Φιλια πολλα σε ευχαριστω
για ακομα μια ομορφη μερα

Παναγιώτης είπε...

Μαγισσουλα μου πιασε εσυ τον βορα να πιασω εγω τον νοτο και σε εκατοπενηνταοχτωμιση χρονια που ακομα θα ψαχνουμε θα καταστροσουμε το επομενο σχεδιο χαχαχα

Εριξα πολυ γελοιο με το σπιτι και την επιγραφη. Μου θυμησε studio καλοπερασης στο γκαζι χαχαχα
Ε να σε πειραξω και εγω λιγο

Φιλια καλη μου μαγισσα
να εχεις μια υπεροχη μερα

Παναγιώτης είπε...

Και τι να κανεις Σαγαπω μου
Εγω παντος δεν μπορω ουτε να
συμβιβαστω με κατι που απλα θα
μου κανει παρεα (τουλαχιστον για πολυ) αλλα ουτε και να περημενω ποτε θα μου χτιπησουν την πορτα για να μου πουν μεγαλε ωρα σου οτι εζησες εζησες.

Φιλια ψαχτιρια και απο εμενα λοιπον Να εχεις μια ομορφη μερα

love2love είπε...

αληθεια; τα εζησες ολα αυτα; χμ και εγω καπως ετσι ειμαι μακαρι να τον βρω και να πω μενω εδω ευχαριστω που μπηκες στο σπιτακι μ να τα λεμε συχνααααααααα

Παναγιώτης είπε...

Καλως ορισες love2love
Και εγω σε ευχαριστω και ναι τα εζησα. ΠΑΡΑ πολυ εντονα
Να εχεις μια ομορφη μερα.

Φυσικα και θα τα λεμε

love2love είπε...

δεν ξερω ειμαι στην φαση που λεω οτι καπου εκει εξω δεν μπορει καποιος θα θελει μονο εμενα μα οι εποχες αλλαξαν και ολοι μα ολοιθελουν μονο σεξ
ε δεν το μπορω αυτο ελεος

Παναγιώτης είπε...

χαχαχα καλο και μεγαλη αληθεια

Θα μου επιτρεψεις να πω οτι το σεξ
ειναι υπεροχο αλλα οταν εχει ουσια ειναι μαγικο.

Ξερεις αυτο που εχει παθει ο κοσμος
ειναι να μην θελει μπελαδες. Μονο που αυτο ακριβος ειναι που πιστευω
οτι δεν ισχυει και πολυ. Φοβος
καλη μου love2love.
Κανε μια βολτα εδω κοντα και θα καταλαβεις.

Πολλα σπιτακια μιλανε για αγαπες και ερωτες μονο που λιγα ειναι αυτα που μπορουν να δουν κατι τετοιο. Εχουν σικωσει εναν μεγαλο τοιχο γιρο απο την καρδια τους οι ανθρωποι για να μην πλιγοθουν η οτιδηποτε αλο που εχουν πνιξει την ιδια τους την καρδια μεσα σε αυτο και δεν της επιτρεπουν να δει το ωραιο, να χτηπισει ποιο δυνατα.
Φυσικα και θα πονεσεις αλλα τουλαχιστον θα ζησεις.
Λοιπαμε μονο αυτους που δεν θα το ζησουν ποτε. Για να παρω την αποφαση να συνεχησω να ειμαι ερωτευμενος με την αγαπη και να ελπιζω περασε πολλης καιρος γιατι και εγω ηθελα να ηρεμησω και να δω αν τελικα αξιζει... πιστεψε με αξιζει

Φιλια λοιπον θα τα λεμε

love2love είπε...

δεν καταιβηκα στην γη για να το παιξω σωτηρας μου και να φωρο πανοπλια. ξερεις τι εχω περασει; πολλα και δυσκολα και εμαθα να παλευω
ολες οι σχεσεις μου ηταν τελειες και μετα η καταστροφη.
και εγω ας μιλησουμε για αγαπη λεγομαι μα μην πιστεψεις πως θα σου δωσω εγω τον ορισμο. απλα βαζω ολο μ το παθος για να ειμαι ...εγω. και θελει πολυ κοπο

οσο και να μην θες σχεση αλλα μια περιπειτεια συνηθως οι πολες κοπελες φερνουν μπελα η μια καπως την μαθαινεις.
τι παθατε και ξαφνικα δεν κανετε τιποτα δεν ξερετε να μιλατε. οι μεγαλοι την πεφτουν στα μωρα οι μικροι κρυβονται ελεος

Παναγιώτης είπε...

Αφου ολοι ειναι μπερδεμενοι απιστευτα.
Οι μεγαλοι την πευτουν σε μωρα που ενοιωτε ενδιδουν και οι μικροι δεν ξερω τι κανουν εγω ειμαι στη μεση.
Εχουν μπερδευτει πολυ τα πραγματα
και πιστεψεμε και εγω για να ξανα βρω τον εαυτο μου και τα θελω μου
περασα ασχημα.
Οχι οι περισσοτεροι δεν ξερουν να μιλανε αλλακαι οταν το κανουν συνηθος χανουν.
Τον ορισμο της δεν τον ξερει κανενας.
Παντος φαντασου οτι ειχα συζητηση με πολυ καλο μου φιλο και καταλιξαμε στο ιδιο. Οταν πας για σχεση σε χεζουνε και φευγουν και οταν απο την αρχη δεν αφηνεις περιθορια τοτε αρχιζουν τα τηλ. κ.α.
Υ.Γ. Δεν μπορω να αφησω σχολιο στο σπιτακι σου για καποιο λογο με πεταει εξω απο τον λογαριασμο μου στο googl. Φιλια πολλα να εχεις μια ομορφη μερα

love2love είπε...

ααααααααα γιατι τι να κανω; δεν μ το εχει πει κανει;
μωρε εδω μεσα στην γη γινετε χαμος δεν ξερουμε τι θελουμε

Παναγιώτης είπε...

Νομιζω οτι εκτος απο το να εισαι ο εαυτος σου δεν μπορεις να κανεις και πολλα.

Αυτη η γη θα μας τρελανει χαχαχα

Φιλια

Εγω ξερω τι θελω παντος. Και ειμαι καθετος σε αυτο.

love2love είπε...

κοιτα ουτε τον εαυτο μας ξερουμε οποτε πως ημαστε τοσο απολυτοι και σκληροι με τους αλλους; υπομονη να βρουμε και ολα θα γινουν

Παναγιώτης είπε...

Γιατι να εισαι σκληρη με τους αλους; Εχεις ξεκαθαρες δικες σου αποψεις και επιθημιες. Απο εκει και περα δεν ειναι αναγκη να τεριαζουν ολοι με ολους.
Ο εαυτος μας μπορει να μας εκπλησει μερικες φορες αλλα αυτο δεν συμενει απαρετητα οτι δεν ξερουμε τι θελουμε.
Απολυτος δεν ειμαι αλλα χριαζεται πολυ προσπαθεια για να αλαξω αποψη για κατι η για καποιον.
Οποτε δεν ακουσα εμενα εχασα και εχασα πολλα για να το ξανακανω.