Σελίδες

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Ε...αυτο δεν το περημενα


Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω το ομορφοπαιδο από τα ξένα χαχα Lyriel  με το blog Biscoto για το πολύ όμορφο βραβείο που μου χάρισε.
Η αλήθειά είναι ότι μου το έδωσε την Κυριακή αλλά εγώ δεν πείρα χαμπαρρρρ
Εντελώς συμπτωματικά πάντως την Κυριακή που μας πέρασε είχα τα γενέθλιά μου οπότε όπως καταλαβαινετε σαν παιδί και εγώ άνοιξα με πολύ μεγάλη χαρά και περιέργεια το δώρο μου
Πρέπει λοιπόν τώρα να γράψω 7 πράγματα για εμένα.

1) Λατρεύω τα ταξίδια τόσο ώστε όταν δεν μπορώ για κάποιον λόγο να τα κάνω αγοράζω ταξιδιωτικούς οδηγούς από τις χώρες που θέλω να πάω.
2) Όταν κάτι/κάποια μου τραβήξει την προσοχή θα κάνω απίστευτα πράγματα για να το/την κατακτήσω. (το δύσκολο είναι να μου τραβήξει κάτι την προσοχή )
3) Δίνω ότι έχω και δεν έχω στους ανθρώπους που αγαπάω χωρίς να περιμένω πίσω τίποτα απολύτως
4) Βαριέμαι εύκολα πολλά πράγματα και γι αυτό δεν ησυχάζω ποτέ. Αυτά που δεν βαριέμαι για εμένα είναι θησαυροί.
5) Οι καλύτερες στιγμές στην καθημερινότητά μου είναι όταν έχω την ηρεμία να απολαύσω τα ποιο απλά πράγματα του κόσμου. ( από το να χαζεύω έναν αετό στα βουνά των Χανίων που μένω μέχρι
το να παρατηρώ τους ανθρώπους που περνάνε από μπροστά μου απολαμβάνοντας έναν από τους εκατό καφέδες της ημέρας)
6) Δεν μπορώ τους ανθρώπους που ξέρουν τα πάντα και αυτούς που παίζουν με συναισθήματα και εκμεταλλεύονται καταστάσεις. ΤΟΥΣ ΣΥΧΕΝΩΜΑΙ
7) Προτιμώ να είμαι απολύτως αδιάφορος για αυτούς που δεν αφήνουν χώρο στον αλο για να τον γνωρίσουν. Πιστεύω ότι αν αφήσεις τους ανθρώπους να σου ανοιχτούν τότε σίγουρα θα πάρεις πολλά
από αυτούς και ταυτόχρονα θα δόσεις... ΑΝΘΡΩΠΙΑ

Τώρα πρέπει να δώσω το βραβείο σε άλλα 15 μπλογγοσπιτακια που παρακολουθώ.
 Σε κάποια θα το στείλω ξέροντας ότι το έχουν πάρει από αλλού μόνο και μόνο για να τους δείξω την εκτίμησή μου. Η σειρά είναι τυχαία.

1) !! ΚΑΡΑΜΕΛΑ !!
2) Evanescence
3) Imagine...
4) Logos_en_drasei
5) Lonely
6) AS<u>SOS</u> ... blog from GREECE !!!
7) nefelokokkugia's
8) LIVE THE LIFE
9) stella bianca
10) ας μιλησουμε για αγαπη
11) ΑΤΕΝΙΖΟΝΤΑΣ.....
12) Θραυσματα # Αληθειας
13) Ονειρoπολώ [?]
14) σ' α γ α π Α Ω
15) Παράξενα κι Ωραία

Θέλω να ευχαριστήσω τη μαμά μου, την θεία μου, τον αδερφό μου μα πάνω από όλα έναν άνθρωπο που πραγματικά μου στάθηκε στις δύσκολες στιγμές που πέρασα μέχρι να φτάσω σε αυτήν τη πίστα.
Τον Γεωργιο Φωτακη που εχτές έβαλε το γκολ της ιισοφάρισης για την εθνικη απέναντι στη Γεωργια
Καλημέρα σε όλους 

17 σχόλια:

Levina είπε...

πολύ καλά έκανε η γλυκιά Lyriel
και σου έδωσε το βραβείο σου,
το αξίζεις γιατί ..........
ααα οχι , δεν θα σε λιβανίσω και απο πάνω!!! πολύ σου πάει!!!
άντε ....
είσαι καλό παιδί
είσαι ευγενικό παιδί
είσαι τρυφερό παιδί
μου δίνεις παγωτάκι( αυτό ειναι δωροδωκία αλλά τέλος πάντων )
μου δίνεις και μπισκοτάκι με το παγωτό ( αυτό και αν είναι καραμπινάτη δωροδωκία)
έχεις και ένα καλό λόγο για όλους....
δεν γραφω αλλα, φτάνουν.

φιλιάαα
ευχαριστώ για το δωράκι μου
θα το αξιοποιήσω σύντομα
κάτσε πρώτα να κάνω απολογισμό στα προτερήματά μου!!!! χαχαχα

Lyriel Bee είπε...

Αλήθεια είχες τα γενέθλιά σου?
Να τα εκατοστήσεις βρε ψυχή, να είσαι πάντα δημιουργικός και χαμογελαστός, ανοιχτός και δοτικός και να μη βαριέσαι τόσο εύκολα :)
ιντερνετικά φιλάκια ***

Ανώνυμος είπε...

χρονια πολλααααααααα..να εισαι γερος και οτι επιθυμεις....

συγχαρητηρια για το βραβειο σουυυυυυυυυ...

Παναγιωτη μου..σε ευχαριστω!!!!!

καλο βραδυ με φιλια γιορτης!!!

ήλι είπε...

χρονια πολλα και γλυκα αν και καθυστεριμενααα!τωρα το ειδα το βραβειακιιιι και σε ευχαριστω θερμα, με συγκινησεεες.
καλο βραδυ και φιλια πολλα,
οτι επιθυμεις ευχομαι και πολλα χαμογελααα!
χχχχχχ
:*

Παναγιώτης είπε...

Levina μου σε ευχαριστω
αν και επρεπε να συνεχησεις χαχαχα
Παντος απο ολα αυτα θα κρατησω το παιδι... 34 αλλα παιδι

Φιλια ομορφια μου

Παναγιώτης είπε...

Ευχαριστω καλη μου Lyriel και να εισαι παντα καλα

Μεγαλωνω και εγω σιγα σιγα
παντος ηταν ενα πολυ ομορφο δωρο

Παναγιώτης είπε...

Σαγαπω μου εγω σε ευχαριστω και να συνεχησεις ετσι οπως μονο εσυ ξερεις Αγαπησιαρικα χαχαχα

Φιλια

Παναγιώτης είπε...

ηλι μου γλυκια σε ευχαριστω πολυ
να εισαι καλα και να συνεχησεις
με ομορφα γραπτα σου και οτι αυτα κριβουν απο πισω.

Φιλια ομορφη μου να εισαι καλα

nefelokokkugia είπε...

Xρόνια πολλά και καλά Παναγιώτη. Χίλια ευχαριστώ για το βραβείο και πολλά συγχαρητήρια για το δικό σου.
Φιλιά και καλό σαββατοκύριακο να έχεις.

bianca είπε...

Πολύ πολύ Καλέ μου Παναγιώτη
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για τα γενέθλια σου!!!
(¯`v´¯)♥♥ΧΡΟΝΙΑ
.`•.¸.•´ ♥♥ ΠΟΛΛΑ
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)♥♥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.♥
Να είσαι πάντα ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ.

ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ

ΥΓ. Είδα το παιχνίδι, ευχαριστώ πολύ που με διάλεξες, θα το κάνω και εγώ.

Καλό Σαββατοκύριακο.

Summertime Blues είπε...

εκατό καφέδες;!!!

Παναγιώτης είπε...

Νεφελο μου σε ευχαριστω πολυ
να εισαι καλα και παντα ξανθια

Παναγιώτης είπε...

χαχα bianca μου περιμενω να διαβασω
7 πραγματα που εχεις να μας πεις για εσενα. Σε φιλω
να εχεις μια ομορφη εβδομαδα

Παναγιώτης είπε...

Summeretime blues καλος ωρισες
Ναι εκατο. Αφου για να καταλαβεις
καθε χριστουγεννα περνω καρτες απο τις καφετεριες.
Ολοι καπου το ριχνουμε, εγω στους καφεδες

Να εισαι καλα και καλη εβδομαδα

maria gouma είπε...

Γεια σου βρε ζυγε,ωραιε τυπε !! με αυτα που λες για τον εαυτο σου εεεε νομιζω πως ειμαστε ιδιοι! :)) σε ευχαριστω παρα πολυ για το βραβειο , δεν το περιμενα! :) και ειναι απο αυτα που γα αλλους ειναι μικρα μα για εμενα μετρανε πολυ! και μια ακομα συμπτωση τεταρτη 12/10 μου εδωσες το βραβειο και την τριτη 11/10 ειχα γενεθλια! :)) θα παιξω συντομα το παιχνιδακι :)

Παναγιώτης είπε...

Χρονια πολλα λοιπον να εισαι
παντα χαρουμενη Μαρακι μου
και μια που ειμαστε ιδιοι
να μην κρατας τιποτα μεσα σου
εεε

Φιλια πολλα και καλη εβδομαδα :)

love2love είπε...

γιατι βρε δεν το περιμενες; γτ να μην σε μαθουμε; ευχαριστω αλλα το εχω κανει ηδη μπραβο για οσα μας ειπες