Σελίδες

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Χειμωνανθος

Λοιπόν ναι
Από τώρα έχω αρχίσει να σκέφτομαι πως θα μπορέσω να
κλέψω λίγες μέρες το καλοκαίρι για να πάω Κύθηρα και
συγκεκριμένα στον Αυλαιμονα και πιο συγκεκριμένα να πάω να αραξω
σε ένα μαγαζάκι που το λένε Αραχτοπωλειο.
Εκεί θα είναι και το καλό μου φιλαράκι ο Σταύρος ο οποίος
εκτός του οτι ειναι ο ιδιόκτητης του Αραχτοπωλειου έχει και εξαιρετική φωνή
Ενα απο τα τραγούδια που λατρεύω να ακούω απο τον εν λογο κύριο ειναι και
ο Χειμωνανθος του Γιαννη Χαρουλη
Αντε και το καλοκαίρι ολοι Κύθηρα για Αραξοβολια

5 σχόλια:

Levina είπε...

όμορφο τραγούδι και εγώ θα σου ευχηθώ να πάς καλέ μου και να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται...
αργεί λιγάκι το Καλοκαιράκι αλλά
θα έρθει να ζεσταθούμε και λιγάκι!!
χαχαχα

φιλιά
καλημέρα :))

Παναγιώτης είπε...

Καλημερα και καλο μηνα
μαγισσουλα μου

Φιλια πολλα και απο εμενα

Θα ερθει που θα παει

Apokalipsis999 είπε...

Ταξίδι στα Κύθηρα... Για να θυμηθώ εἰρήσθω ἐν παρόδῳ τη γνωστή παλιά ταινία.
Ωραίο νησί το «Τσιρίγο», και λογικό είναι με τέτοιο κρύο, η σκέψη να αναπολεί το καλοκαιράκι. Έχουμε ακόμη κάμποσο δρόμο μέχρι τότε...

Καλό μήνα.

ήλι είπε...

εχω ακουσει πως ειναι πανεμορφα εκει!
σου ευχομαι να πας!
καλο μηνα κ φιλια πολλα :*

evi είπε...

τζα!..:))

στο ευχομαι!